Kompetenční pohovor a jeho využití v personální praxi
„Který je ten pravý nebo ta pravá?“ Tuto otázku si nekladou nejen hrdinové pohádkových příběhů, ale také personalisté. Jak zjistit, že před sebou máte zkušeného obchodníka, organizačně zdatnou asistentku, nápaditého kreativce či jen obratného herce? Metody jsou různé. Zapomenout můžete na kouzelné hrášky a mluvící mouchy, pro běžné pozice se nehodí ani finančně náročná assessment centra.
Vyzkoušejte nenáročnou, ale přitom velmi účinnou metodu hlubšího poznání kvalit kandidátů, metodu kompetenčního rozhovoru, která Vám umožní „nahlédnout za fasádu", a zjistit, co uchazeč opravdu umí a co jen předstírá.
On-line kurz je určen pro:
-
personalisty
-
manažery
-
personální agentury
-
a další zájemce, kteří ke své práci potřebují správný odhad svých podřízených
Co s on-line kurzem získáte?
-
Podrobnou charakteristiku 70 pracovních pozic včetně odborných a osobnostních předpokladů
-
Návod na vytvoření kompetenčního modelu Vaší firmy
-
Postup přípravy výběrového pohovoru tak, aby na základě něho bylo možno předpovědět budoucí pracovní výkon uchazeče
-
Škálu otázek, které umožní testovat úroveň jednotlivých kompetencí (např. asertivity, kreativity, schopnosti vedení týmu, zákaznické orientace, schopnosti týmové spolupráce, odolnosti vůči zátěži, organizačním schopnostem, flexibility, sociální citlivosti a dalších) a doporučení, jak vyhodnotit získané údaje
-
Tipy jak jednat s obtížnými typy uchazečů
-
Otázky a příklady na procvičení tematiky s okamžitým hodnocením správnosti.
-
Certifikát o absolvování kurzu.